Regulament Oficial Card De Fidelitate Springtime

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CARDULUI DE FIDELITATE SPRINGTIME

Cardul de Fidelitate Springtime este lansat si administrat de SC SPRING PROD COM SRL, cu sediul în Bucuresti, Sector 5, Splaiul Independentei, Nr. 17, Bloc 101, tronson 4, Parter, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/9041/1994, CUI RO 5636069. Posesorii si cei ce doresc sa devina posesori ai cardului de fidelitate sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial, potrivit celor mentionate mai jos (denumit in continuare „Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial sta la dispozitia oricarui posesor de card, pentru consultare, in oricare din restaurantele Springtime si pe site-ul www.springtime.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari in mod public, respectiv afisarea pe site-ul www.springtime.ro.

SECȚIUNEA 2. ZONA DE DESFASURARE A PROGRAMULUI

Programul de fidelitate este organizat si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in toate restaurantele Springtime. Cardul de Fidelitate Springtime se regaseste in trei forme: Cardul de Fidelitate nepersonalizat inscriptionat pe verso cu www.springtime.ro, Cardul de Fidelitate nominal (inscriptionat pe spate cu numele si prenumele posesorului) si Cardul de Fidelitate special personalizat inscriptionat pe verso cu numele restaurantului unde a fost emis (ex: “Carrefour Grand Arena”) . Cardul de Fidelitate poate fi utilizat in oricare dintre locatiile Springtime indiferent de locatia unde a fost emis, exceptie facand Cardul de Fidelitate special personalizat inscriptionat cu numele restaurantului unde a fost emis. Acest card special personalizat poate avea activate promotii speciale diferite de cardul nepersonalizat si poate fi utilizat doar in restaurantul unde a fost emis, respectiv restaurantul Springtime inscris pe verso (ex: “Carrefour Grand Arena”). Promotia activa a Cardului de Fidelitate special personalizat poate fi diferita de promotia activa a Cardului de Fidelitate nepersonalizat ( inscriptionat pe verso cu www.springtime.ro) sau de cea a Cardului de Fidelitate nominal (inscriptionat pe spate cu numele si prenumele posesorului). Cardul de Fidelitate Springtime nu poate fi utilizat la linia calda a restaurantelor Springtime Floreasca, Springtime Neptun, Springtime Costinesti, Springtime Romexpo C2, Springtime Romexpo Cupola. Nu se pot obtine reduceri sau alte avantaje pentru produsele achizitionate de la linia calda a restaurantelor Springtime Floreasca, Springtime Neptun, Springtime Costinesti, Springtime Romexpo C2, Springtime Romexpo Cupola.

SECTIUNEA 3. DURATA PROGRAMULUI

Programul de fidelitate a fost lansat la data de 25 iunie 2008. Springtime are dreptul sa hotarasca in orice moment incetarea programului sau modificarea acestuia. Instiintarea referitoare la incetarea programului va fi afisata de Springtime cu cel puțin 15 zile inainte de data incetarii programului in toate restaurantele Springtime, intr-un loc vizibil si pe site-ul www.springtime.ro. Programul se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 4. CONDITII DE PARTICIPARE

Poate fi membru al programului de fidelitate Springtime orice persoana fizica care are domiciliul stabil in Romania si a împlinit 14 ani. La program se poate participa numai prin completarea si semnarea formularului de inscriere. Formularul de inscriere este accesibil fizic, in oricare din restaurantele Springtime. Participantul este obligat sa completeze integral formularul de inscriere, cu date reale si citet. Participantul este de asemenea obligat sa completeze toate campurile marcate ca obligatorii in formularul de inscriere. Campurile obligatorii sunt: restaurantul in care se completeaza formularul, sunt angajat al complexului comercial/firmei, nume, prenume, data nasterii, e-mail, data completarii si semnatura. Formularul de inscriere in program se completeaza si se preda in restaurantele Springtime. Formularul nesemnat sau continand date incomplete duce la invalidarea cardului. Participantul este rugat sa consulte periodic site-ul www.springtime.ro și regulamentul Cardului de Fidelitate Springtime prezent la adresa http://springtime.ro/pagina/regulament-card-de-fidelitate/ pentru a afla ultimele informatii cu privire la modul de acordare si utilizare a discounturilor oferite prin folosirea cardului sau a promotiilor si campaniilor active disponibile in functie de tipul de card. Pot exista perioade pe parcursul carora in cadrul programului de fidelitate (Cardul de Fidelitate) nu exista promotii sau campanii active. Angajatii Springtime / S.C. SPRING PROD COM S.R.L. nu pot fi posesori ai Cardului de Fidelitate Springtime si nu pot beneficia de avantajele, promotiile si campaniile desfasurate prin intermediul acestuia.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL FOLOSIRII CARDULUI

Pentru a beneficia de promotia activa a Cardului de Fidelitate, posesorul de card trebuie sa prezinte cardul casierului Springtime. Posesorul de card care, inainte de efectuarea cumparaturii, nu preda cardul pentru scanare, nu va beneficia de promotia sau campania activa a respectivului card (in cazul campaniilor sau promotiilor active adresate posesorilor de card). Singurul mod in care se poate folosi Cardul de Fidelitate Springtime este trecerea Cardului in format fizic prin cititorul de carduri. Este interzisa folosirea aplicatiilor care inlocuiesc cardurile (soft/programe telefon/tablete, etc.). Cardurile de Fidelitate Springtime nu sunt transmisibile.

SECTIUNEA 6. CARDUL DE FIDELITATE SPRINGTIME

La baza programului de fidelitate se afla Cardul de Fidelitate Springtime destinat clientilor Springtime, in cele trei forme (nepersonalizat, nominal si special personalizat). Fiecare participant are dreptul la un singur card de acelasi tip. Falsificarea oricarui card se pedepseste conform legilor. Cardul de fidelitate Springtime devine nominal dupa 15 zile de la completarea valida a formularului disponibil in restaurantele Springtime. In termenul de 15 zile clientul poate folosi cardul pentru a beneficia de promotiile valabile pe card. Cardul se utilizeaza pentru a beneficia de promotia sau campania activa a cardului respectiv si oferte special concepute in programul de fidelizare in functie de tipul de card. Discounturile aplicate in Programul de Fidelitate Springtime se supun urmatoarelor conditii: Promotiile care au drept subiect aniversarile sau zilele de nastere ale clientilor inscrisi in programul de fidelitate Springtime se aplica o singura data intr-o singura zi/an, intr-un singur restaurant Springtime (in cazul in care acesta promotie este activa). Springtime isi rezerva dreptul de a inactiva orice card care incalca aceasta prevedere din regulament. Springtime isi rezerva dreptul de a invalida oricare tip de card dupa o perioada de 12 luni de neutilizare sau orice card de fidelitate Springtime care a fost folosit incalcandu-se oricare dintre prevederile prezentului regulament. Aceste carduri, odata invalidate, nu vor mai fi reactivate. Posesorul cardului respectiv va pierde, de asemenea, avantajele oferite de card. Poate beneficia in schimb de un nou card, completand un nou formular de card.

SECTIUNEA 7. FOLOSIREA CARDULUI DE FIDELITATE SPRINGTIME

Pentru a beneficia de avantaje, clientul va trebui sa anunte de la inceput ca este posesor de card de fidelitate Springtime si sa prezinte cardul casierului Springtime. Cardul va fi trecut prin cititorul de cod de bare, moment in care casiera va avea acces la informatiile referitoare la avantajele de care beneficiaza clientul respectiv, in functie de tipul de card si de promotia activa a cardului. De asemenea, avantajele sunt oferite in oricare din restaurantele Springtime, cu exceptia promotiilor speciale care se desfasoara in toate restaurantele Springtime sau doar in anumite restaurante. Cardurile speciale personalizate pot avea promotii speciale diferite de cardul nepersonalizat sau nominal si pot fi utilizate doar in restaurantele unde au fost emise, respectiv restaurantul Springtime inscris pe verso (ex: Carrefour Grand Arena). Promotia activa a Cardului de Fidelitate special personalizat poate fi diferita de promotia activa a Cardului de Fidelitate nepersonalizat ( inscriptionat pe verso cu www.springtime.ro) sau de cea a Cardul de Fidelitate nominal (inscriptionat pe spate cu numele si prenumele posesorului). Cardul de Fidelitate Springtime nu poate fi utilizat la linia calda a restaurantelor Springtime Floreasca, Springtime Neptun, Springtime Costinesti, Springtime Romexpo C2, Springtime Romexpo Cupola (nu se pot obtine reduceri sau alte avantaje pentru produsele achizitionate de la linia calda a restaurantelor specificate).

SECTIUNEA 8. CARDURILE DETERIORATE, PIERDUTE SAU FURATE

Daca un card Springtime s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anuntat imediat la cel mai apropiat restaurant Springtime sau folosind formularul de contact prezent la adresa www.springtime.ro/contact. Odata cu instiintarea se vor comunica numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card, obligatorii fiind si numarul de telefon si adresa de e-mail pentru a se putea face verificarea datelor. Participantul care isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card. In perioada de inlocuire a cardului clientul nu beneficiaza de avantajele oferite de acesta.In cazul cardurilor deteriorate, pierdute sau furate, avantajele de care se beneficia pe vechiul card se pierd si nu se vor transfera pe noul card. Primirea noului card se face in termen de maxim 15 zile lucratoare de la anuntarea pierderii sau furtului.

SECTIUNEA 9. SOLICITAREA DE INFORMATII SI FUNCȚIONAREA PUNCTULUI INFO

Posesorii de card pot obtine informatii referitoare la funcționarea programului de fidelitate si folosirea cardului apeland la casiera/supervisor/manager de magazin sau la adresa de e-mail contact@springtime.ro. Titularul cardului va anunta fara intarziere orice schimbare a informatiilor personale, inclusiv modificarile de adresa si de asemenea va anunta pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelitate la adresa contact@springtime.ro.

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin semnarea formularului de inscriere, participantul isi exprima consimtamantul expres pentru inscrierea datelor cu caracter personal in baza de date a companiei SC Spring Prod Com SRL, precum si pentru prelucrarea acestor date in scopul acordarii de beneficii conform politicii Springtime, in scop de marketing direct si/sau in scop statistic. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va face de catre compania SC Spring Prod Com SRL in conformitate cu dispozițiile Legii 677/2001, notificarea prelucrarii acestor date fiind inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr. 6444 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter Personal. Participantul are drept de acces, de interventie si de opozitie asupra datelor personale, aceste drepturi putand fi exercitate in conformitate cu dispozitiile art. 13, 14, 15 din Legea 677/2001. In scopul exercitarii acestor drepturi, participantul poate trimite in atentia SC Spring Prod Com SRL - Departament Juridic o cerere scrisa in acest sens, datata si semnata, urmand ca in termen de 15 zile de la primirea acesteia sa-i fie comunicate in scris informatiile solicitate si daca este cazul, masurile luate.

SECTIUNEA 11. REGULAMENTUL OFICIAL

Regulamentul Oficial este disponibil pentru consultare in mod gratuit oricarui posesor/viitor posesor de card in toate restaurantele Springtime, cat si pe site-ul www.springtime.ro. Prin solicitarea cardului, clientii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze termenelor si conditiilor prezentului Regulament Oficial, cat si sa respecte mecanismele promotiilor si campaniilor active.

PROMOTII ACTIVE CARD DE FIDELITATE SPRINGTIME

1. Promotie “Reducere de 10% la orice comanda” pe baza cardului de fidelitate Springtime.

Incepand cu data de 13.09.2013, orice posesor al Cardului de Fidelitate Springtime special personalizat (inscriptionat pe verso cu numele restaurantului pentru care a fost emis) are posibilitatea de a beneficia de Promotia “Reducere de 10% la orice comanda”. Promotia este valabila pana la data de 31.08.2015.

Mecanismul complet il puteti consulta aici